BESTELLEN

Waar vind ik informatie over het product?
Bij de productinformatie en onder het kopje Beschrijving kun je belangrijke informatie vinden over het product.

Het product is uitverkocht, komt deze nog terug op jullie website?
Is jouw favoriete item uitverkocht en wil je weten wanneer en of deze nog terug op voorraad komt? We zijn altijd druk bezig om de populaire items weer op voorraad te krijgen. Het is voor ons ook altijd een verrassing óf en wanneer dit lukt. Daarom kunnen wij helaas geen antwoord geven op vragen over de voorraad. Houd onze website & Facebook
 daarom goed in de gaten!

Is het mogelijk om een product te reserveren?
Nee, producten zijn helaas niet te reserveren. Door grote belangstelling voor onze items kan een product razendsnel uitverkocht zijn. Wij doen ons uiterste best het product zo snel mogelijk weer aan te vullen zodat jouw favoriete item weer beschikbaar is.

Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen bij ons is heel eenvoudig. Kies jouw favoriete item, kies daarna de juiste maat (eventueel aantal stuks) en klik vervolgens op ‘voeg toe aan winkelwagen’. Het product wordt nu in je winkelwagentje geplaatst, je kan nu verder gaan met shoppen of direct door naar de winkelwagen. Is je winkelwagentje helemaal naar wens dan kan je nu klikken op ‘ga naar winkelwagen’. Hierbij kom je in het overzicht terecht waarbij je het aantal stuks kan wijzigen of een product geheel kan verwijderen of kan toevoegen. Voor het verrichten van betalingen bieden wij iDeal, bank of betalen bij afhalen. Volg alle stappen om je bestelling af te ronden. Nadat je bestelling is betaald ontvang je een bevestigingsmail. Als je op werkdagen voor 15:00 uur besteld, versturen wij het dezelfde dag!

Klik voor een uitgebreide uitleg dan onderaan de pagina op BESTELLEN.

 

VERZENDEN

Ik heb een artikel besteld, wanneer kan ik het thuis verwachten?
Wij doen ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij jouw thuis af te leveren. Als je op werkdagen voor 16:00 uur besteld, versturen wij het dezelfde dag! Met een beetje geluk heb je het dan de volgende dag al in huis! In het weekend (en als je buiten Nederland woont) moet je een klein beetje extra geduld hebben.

Wat zijn de verzendkosten?
Voor het verzendklaar maken, controleren en het afleveren van de bestelling betaal je een bijdrage per bestelling. Bij iedere bestelling onder de €35 wordt een verzendbijdrage van €3,95 doorberekend. Bij bestellingen boven de €35 zullen de verzendkosten komen te vervallen en nemen wij deze voor onze rekening =)
*Mocht je meerdere bestelling plaatsen op dezelfde dag, dan is het niet mogelijk om deze bestellingen samen te versturen. Voor beide bestellingen worden apart verzendkosten in rekening gebracht.

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging gekregen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in je ongewenste mail. Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens. Neem direct contact op met onze klantenservice via info@daintylifestyle.nl

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
Na het plaatsen van je bestelling is het niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren. Wij werken samen met een distributiecentrum die elke bestelling direct verwerkt, zodat wij jouw bestelling zo snel mogelijk kunnen versturen =)

Waar blijft mijn bestelling?
Bestel je op werkdagen voor 15:00 uur, dan versturen wij het nog dezelfde dag! In de verzendbevestiging die je vervolgens ontvangt staat jouw tracking-nummer waarmee je bestelling te volgen is. Heb je nog geen verzendbevesting van ons ontvangen, stuur dan een mail naar info@daintylifestyle.nl Wij zullen het dan zo snel mogelijk voor je nakijken!
* Customized artikelen hebben een levertijd van ongeveer drie weken.

 

BETALEN

Ik heb een kortingscode ontvangen. Op welke producten kan ik deze kortingscode toepassen?
Een kortingscode kun je gebruiken om korting te krijgen op het bedrag van je totale bestelling of op een product. Helaas zijn kortingscodes niet geldig op afgeprijsde artikelen en giftcards.

Op welke manieren kan ik betalen?
Bank (vooraf overmaken):
 Dit kan naar (Rabobank)Iban: NL67RABO0301650225 t.n.v. Dainty. Bij het betalen per bank kan het even duren voordat het binnen is. Heb je haast met de bestelling neem dan even contact op info@daintylifestyle.nl, dan kijken we wat de mogelijkheden zijn.
Contant: De bestelling kan ook contant worden betaald als je het afhaalt. Bij Dainty is geen wisselgeld aanwezig, neem daarom het bedrag gepast mee. De bestelling kan niet worden meegegeven indien er nog niet is betaald. Adres: Rijksweg 496 2071 CW Santpoort-Noord.                    
iDeal: Kies voor iDeal en je wordt automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina waar je kan kiezen voor je eigen bank. Bij vragen en/of klachten kunt u een email sturen naar info@daintylifestyle.nl. Uw email zal in normale omstandigheden binnen maximaal 2 werkdagen beantwoord worden. 
Paypal: Met Paypal kun je bij ons je online aankopen betalen doormiddel van je Paypal rekening, hier hoef je alleen je e-mailadres en wachtwoord voor te gebruiken. Dit kan ook via je mobiel of tablet met de PayPal-app. De kosten hiervan komen voor eigen rekening. Bovenop je bestelling komen dan de Paypal-betaalkosten van 3,4% (berekend van over het totale bestelbedrag).

 

RETOURNEREN

Hoe kan ik mijn artikel ruilen of retourneren?
Het kan zijn dat je bestelling helaas niet aan je verwachtingen voldoet, dan kun je dit binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling de koop ontbinden door het item binnen 14 dagen naar ons terug te sturen. Met uitzondering van verzorgingsproducten & sieraden die mogen om hygënische redenen niet geretourneerd worden.

Gebruik hiervoor het retourformulier bijgevoegd bij je pakket en stuur deze samen met je pakbon of factuur mee in je retourzending. Je krijgt dan het aankoopbedrag terug, maar de verzendkosten zijn voor eigen rekening. Wanneer je je artikel terug wilt sturen, stuur ons even een mailtje naar info@daintylifestyle.nl en vermeld daarin:
- Je naam 
- Ordernummer 
- Product en reden van retour

Vervolgens retourneer je het desbetreffende artikel naar:
Dainty Postadres:
Rijksweg 496 
2071 CW Santpoort-Noord.

Voorwaarden
- Het artikel is voorzien van het originele label
- Het artikel is onbeschadigd en niet gedragen
- Verzorgingsproducten & sieraden kunnen niet geretourneerd worden
- De kosten van retourzending zijn voor de afzender.

Ruilen?
Wil je jouw item ruilen voor een andere maat? Dat is geen problem! Meld je ruiling aan door een mail te sturen naar info@daintylifestyle.nl. Vermeld daarin je naam, ordernummer en het product dat retour komt.
Nadat je jouw retour hebt aangemeld zorgen wij ervoor dat je de goede maat kan bestellen (mits deze op voorraad is). Je ontvangt van ons dan een Giftcard kortingscode t.w.v. €3,95 om de verzendkosten van je volgende bestelling te kunnen dekken. =)

- Verzorgingsproducten & sieraden mogen om hygënische redenen niet geruild worden.

Heb je nog meer vragen over retourneren of ruilen? Kijk dan onderaan de pagina op RETOURNEREN.

Mijn artikel is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet, wat moet ik doen?
Dainty streeft er naar iedereen blij en tevreden te houden, bij een klacht zal er dan ook altijd gekeken worden naar de beste oplossing om bij beide partijen de glimlach weer op het gezicht te krijgen!! Stuur ons altijd eerst een mail voordat je het artikel retour stuurt. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk met je op te lossen.

Beschadigd: Op alle gekochte artikelen zit een garantie van vier weken na ontvangst. Mail ons de klacht, het ordernummer en foto van klacht door en stuur deze naar info@daintylifestyle.nl Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Je kunt geen aanspraak maken op de garantie bij:
* normale slijtage;
* aan het artikel door of namens de koper aangebrachte wijzigingen;
* beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid;
* door de koper of door de koper ingeschakelde derden op eigen initiatief gedurende de garantietermijn verrichte reparaties aan de geleverde artikelen;
* materiaal dat door de PH waarde van de huid verkleurd
* materiaal dat verkleurd is door contact met water, parfum, bodylotion;
* Vlekken ontstaan door parfum
* Beschadiging door het niet opvolgen van de wasvoorschriften

Verkeerd geleverd: Heb je een verkeerde maat of een ander product ontvangen dan besteld. Neem dan eerst contact op met onze klantenservice via info@daintylifestyle.nl Zodra wij je mailtje hebben ontvangen zullen wij ervoor zorgen dat je het product zo snel mogelijk toegestuurd krijgt.
Incompleet: 
Ontbreekt er een artikel in jouw zending? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@daintylifestyle.nl. Geen paniek! Wij zullen zo snel mogelijk uitzoeken waar het artikel blijft.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, maar heb nog geen creditnota ontvangen?
No worries! Dan hebben wij jouw bestelling nog niet retour ontvangen of verwerkt. Retour gestuurd via PostNL? Dan duurt het meestal 4-5 werkdagen voordat het verwerkt is. Als wij jouw retour hebben ontvangen, sturen wij je een creditnota per mail. Je kunt dan het geld binnen 14 dagen op je rekening of creditcard account verwachten.

Ik heb geen pakbon ontvangen bij mijn bestelling, maar ik wil deze retour sturen wat moet ik doen?
Gebruik het retourformulier bijgevoegd bij je pakket en stuur deze samen met je factuur (i.p.v. pakbon) mee in je retourzending.

Ik ben vergeten mijn pakbon met mijn retour mee te sturen, wat moet ik doen?
Wanneer je de pakbon bent vergeten mee te sturen met je retour, willen wij jou vragen om het volgende te doen. Stuur een e-mail naar info@daintylifestyle.nl vermeld daarin de volgende gegevens:
- Dat je je pakbon bent vergeten mee te sturen
- Naam
- Ordernummer (5…)
- Artikel
- Reden van retour

 

Kan ik mijn bestelling tijdens de dagdeal omruilen voor dezelfde prijs?
Het is niet mogelijk een dag deal item te ruilen voor dezelfde actieprijs nadat de actie is verlopen. De deal is alleen die dag geldig ;-) Bij twijfel van maat raden wij je aan twee maten te bestellen om teleurstelling te voorkomen!

© 2014 - 2024 DAINTY | 100% NATUURLIJKE PRODUCTEN | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel